Radioklub Cirkulane

S59DDR - S59H - S55TVC - S550DDR - S5930DDR

Sota S5-GS-002 Sv. Avguštin

V nedeljo, 9. avgusta, smo se nekateri radioamaterji podali na pot proti Sv. Avguštinu. Peljali smo se dolgo z avtomobili, a ko ni več šlo, smo seveda morali naprej peš. Naložili smo se tako, da bi na Avguštinu lahko ostali celi teden. Ko smo končno prispeli na vrh, nas je najprej pozdravil pes - ko smo ga videli, smo že vedeli, da je tu nekdo doma oz. da se nekaj dogaja. Potem smo stvari raztovorili pred cerkvijo.

Nekateri smo morali po večkrat gor in dol, ker smo imeli preveč prtljage. Nato pa smo si ogledali prostor, razgled, postavili antene in pripravili postaje za delovanje. Na tla smo si tudi dali odejo ali dve in bili smo kot na plaži.

Pri postajah smo bili seveda zelo aktivni, na vsakih 30 minut smo se menjali in delali veze za SOTO Avguštin S5-GS-022. Bili smo zelo zagnani in do poznega popoldneva vzpostavili ogromno vez.

Lačni seveda tudi nismo bili, saj radioamaterji niso nikoli lačni. Pripravili smo si okusen piknik. Potem pa smo počasi pospravili radioamatersko opremo in večina jih je odšla v dolino. Nekateri pa smo se utaborili in postavili šotor. Malo smo si spočili in ob 20.30 uri pomagali gospodarju zvoniti v cerkvi.

Ob 21.00 smo se seveda javili na sked in nato počasi odpravili spat. Zjutraj smo se zbudili in vstali ob 6.00 uri. Do 7h smo vse pospravili in se pripravili na dolgo pot. Ob 7h smo še pozvonili v cerkvi in odšli na pot. Šli smo peš in hodili smo zelo dolgo. Ampak nismo bili preveč utrujeni, saj smo šli res počasi in imeli veliko pavz in postankov. Ko smo prispeli domov , smo bili vsi izmučeni, a zadovoljni.